NOTANEWSNOTANEWS
    ΝΕΑ

    Δέκα ώρες χωρίς ρεύμα το “Μαυρέλι” του Δήμου Μετεώρων Καλαμπάκας

    31 Αυγούστου 2025 1:33 ΜΜ

    Ανατ. Μεσόγειος: Η αποσταθεροποιητική συμπεριφορά της Τουρκίας στο στόχαστρο τροπολογιών Αμερικανών βουλευτών

    29 Αυγούστου 2025 11:55 ΠΜ

    Η μοναδική ιστορία που «κρύβεται» πίσω από τα Μετέωρα

    26 Αυγούστου 2025 3:03 ΜΜ
    Facebook Twitter Instagram
    Facebook Twitter Instagram YouTube
    NOTANEWSNOTANEWS
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • LIFESTYLE
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΓΕΝΙΚΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • “ΝΟΤΑ ΠΝΟΗΣ” ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
    NOTANEWSNOTANEWS

    Η δυναμική των λιμανιών της Ανατολικής Αττικής πρέπει να αξιοποιηθεί

    21 Απριλίου 2023 8:43 ΜΜ
    Facebook Twitter WhatsApp Email

    Το λιμάνι της Ραφήνας αποτελεί το δεύτερο μεγαλύτερο επιβατικό λιμάνι στην Αττική και ένα από τα μεγαλύτερα της Ελλάδας, καθώς εξυπηρετεί ετησίως εκατομμύρια τουρίστες που ταξιδεύουν στα ελληνικά νησιά.

    Όσοι πάνε Άνδρο, Μύκονο, Τήνο και Νάξο καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, αλλά και στην Πάρο το καλοκαίρι, το προτιμούν καθιστώντας το δημοφιλέστερο λιμάνι για τους συγκεκριμένους προορισμούς.

    Μάλιστα, τα τελευταία χρόνια έχουν αυξηθεί σε θεαματικό βαθμό τα πλοία που εκτελούν δρομολόγια από τη Ραφήνα, όπως και η χωρητικότητά και η ταχύτητά τους, πράγμα που σημαίνει ότι το λιμάνι έχει αποκτήσει ακόμη μεγαλύτερη δυναμική και σημασία για τον τουρισμό.Δυστυχώς όμως αυτό δεν συγκινεί απ’ ότι φαίνεται κάποιους κρατικούς παράγοντες, οι οποίοι αντιμετωπίζουν το λιμάνι της Ραφήνας ως υποδεέστερο.

    Εξαιτίας του αυξημένου φόρτου σαφώς υπάρχουν και πρέπει να συζητηθούν ζητήματα που αφορούν την ασφάλεια της κίνησης των πλοίων στο λιμάνι, την επιβάρυνση της ατμόσφαιρας από τα ναυτιλιακά καύσιμα και άλλα περιβαλλοντολογικά ζητήματα.

    Πρώτα όμως πρέπει να συζητηθούν και πιο «θεσμικά» και σημαντικά ζητήματα.

     

    Και αναφερόμενη στο Λαύριο, θέλω να προσθέσω ότι και εκεί υπάρχουν ανάλογα προβλήματα που χρήζουν επίλυσης, απλά επικεντρωνόμαστε στη Ραφήνα λόγω του επιβατικού – τουριστικού φόρτου ο οποίος δεν υφίσταται, αυτή τη στιγμή τουλάχιστον, στο Λαύριο.

    Η δυναμική όμως είναι τέτοια που στην μετά covid εποχή η εκρηκτική άνοδος του τουρισμού είναι θέμα χρόνου να βρει απροετοίμαστο το μεγάλο λιμάνι της Λαυρεωτικής.

    Στρατηγικά, το λιμάνι του Λαυρίου για πολλούς προορισμούς βρίσκεται σε ιδανικό σημείο, ειδικά σε σχέση με τον Πειραιά, και οι ταξιδιώτες μπορούν να γλιτώνουν ολόκληρες ώρες ταξιδεύοντας εναλλακτικά από εκεί. Αντίστοιχη οικονομία καυσίμων προσφέρει και στα καράβια που πραγματοποιούν δρομολόγια από το Λαύριο, και αυτό την εποχή που ζούμε μόνο αμελητέο δεν είναι.

    Δεκάδες προγράμματα ΕΣΠΑ έχουν παρέλθει και τώρα είναι η σειρά του Ταμείου Ανάκαμψης. Για να κατευθυνθούν όμως σωστά οι πόροι του ταμείου και να ενταχθεί το Λιμάνι της Ραφήνας, όπως και του Λαυρίου, στον σχεδιασμό θα πρέπει το ταμείο ανάκαμψης να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο για την κοινή προκοπή του τόπου.

    Όταν μιλάμε για τουρισμό και ισχυριζόμαστε ότι είναι η βαριά βιομηχανία της χώρας, οφείλουμε να κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας για την πρόοδο και την εξέλιξη της.
    Αυτό είναι και το μείζον ζήτημα της Ραφήνας, ενός τουριστικού πόλου που είναι μεν λειτουργικός αλλά παραμένει ανεκμετάλλευτος.

    Η πολιτεία πρέπει να προχωρήσει χωρίς άλλες καθυστερήσεις στην ριζική βελτίωση του οδικού δικτύου, σε επίπεδο διασύνδεσής με την Αττική και Εθνική οδό, με την δημιουργία σύγχρονων δρόμων που θα οδηγούν με ασφάλεια και ταχύτητα στο λιμάνι ώστε η ταλαιπωρία να μειωθεί στο ελάχιστό, και για τον επισκέπτη που επιλέγει το συγκεκριμένο λιμάνι για να ταξιδέψει αλλά και για τον κάτοικο της περιοχής.

    Το ίδιο πρέπει να συμβεί και στις παρακείμενες περιοχές που οδηγούν στο λιμάνι.
    Η παρουσία της τροχαίας πρέπει να ενισχυθεί στο λιμάνι, ειδικά κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, ενώ πρέπει να εκμοντερνιστεί ο τρόπος που συγκοινωνεί το λιμάνι μέσω μέσων μαζικής μεταφοράς και από το αεροδρόμιο, όπως και από τις υπόλοιπες περιοχές της Αττικής.

    Αντίστοιχα πρέπει να υπάρξει μέριμνα και για το πάρκινγκ των επισκεπτών αφού παρά τις προσπάθειες της δημοτικής αρχής, ειδικά τα τελευταία χρόνια, το πρόβλημα παραμένει και επιβαρύνει ιδιαίτερα και τους κατοίκους της περιοχής.

    Αυτό όμως που πρέπει να καταλάβει η πολιτεία είναι ότι ξεκινώντας από το λιμάνι, αυτομάτως θα αναβαθμιστεί ολόκληρη η περιοχή, ενισχύοντας το τουριστικό προϊόν της Ανατολικής Αττικής. Με ανάλογο σκεπτικό θα πρέπει να αντιμετωπιστεί και το θέμα των υποδομών στο Λαύριο.

    * Η Σοφία Κατσίγιαννη είναι υποψήφια Βουλευτής Ανατολικής Αττικής με το ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ, Αντιδήμαρχος Παιδείας, Ισότητας και Τουριστικής Ανάπτυξης στο δήμο Διονύσου Αττικής και αν. Γραμματέας Τομέα Τουρισμού του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛΣοφία Κατσίγιαννη

    Προβολές άρθρου : 22
    #ΛΙΜΑΝΙ #ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

    Δείτε Επίσης

    3 Αυγούστου 2025 3:23 ΜΜ

    Α.Σαμαράς: Ο Κ.Μητσοτάκης συνεχίζει την επιχείρηση μετατροπής της ΝΔ από κόμμα αρχών, σε κόμμα ιδιοκτήτη

    27 Ιουλίου 2025 10:17 ΜΜ

    Big Brother 2025: Ένα τηλεοπτικό κοινωνικό πείραμα που εξελίχθηκε σε σχολείο χαρακτήρων και αξιών

    25 Ιουλίου 2025 9:31 ΜΜ

    Η Ελλάδα απέναντι στην πρόκληση της Λιβυκής Ρηματικής Διακοίνωσης: Ώρα για Στρατηγική Αντεπίθεση

    12 Ιουλίου 2025 10:55 ΠΜ

    Υβριδική απειλή το μεταναστευτικό – Ο ρόλος της Τουρκίας στη Λιβύη και η μεταστροφή Χαφτάρ

    8 Ιουλίου 2025 1:44 ΜΜ

    Η Ελληνο-Λιβυκή κρίση και ο ρόλος της Τουρκίας: Ανάγκη για μια στρατηγική επαναπροσέγγισης

    23 Ιουνίου 2025 3:12 ΜΜ

    Πόλεμος και πυρηνικά

    16 Ιουνίου 2025 12:40 ΜΜ

    Το Ισραήλ “τελειώνει” τη δουλειά – Η Ευρώπη έχει έστω καταλάβει ποια είναι η δική της;

    15 Ιουνίου 2025 12:25 ΠΜ

    Νότα Παπαδοπούλου-Μούτσιου:Η Νέα Δημοκρατία δεν είναι βιτρίνα καριερίστων πολιτικών – Είναι ευθύνη ζωής

    10 Ιουνίου 2025 8:25 ΜΜ

    Η Συμμετοχή της Τουρκίας στην Ευρωπαική Άμυνα-Εθνική αποτυχία ή Εθνική ευκαιρία

    Add A Comment

    Comments are closed.

    https://notanews.gr/wp-content/uploads/2024/12/0-02-05-13e1dcd284c9ed6c2aee262b864e019086426d1d931fecb51a476de51bf3569d_94d9516407fc5033.mp4
    https://notanews.gr/wp-content/uploads/2024/02/0-02-05-a93e13ca8538f67c877135e069b1f40306a26efb2670bc9be3eb8404babf5a18_bd200c119a9ea6bd.mp4

    Δέκα ώρες χωρίς ρεύμα το “Μαυρέλι” του Δήμου Μετεώρων Καλαμπάκας

    31 Αυγούστου 2025 1:33 ΜΜ

    Ανατ. Μεσόγειος: Η αποσταθεροποιητική συμπεριφορά της Τουρκίας στο στόχαστρο τροπολογιών Αμερικανών βουλευτών

    29 Αυγούστου 2025 11:55 ΠΜ

    Η μοναδική ιστορία που «κρύβεται» πίσω από τα Μετέωρα

    26 Αυγούστου 2025 3:03 ΜΜ

    Έγκλημα στο Βόλο: «Όλα τα είδα και όταν την μαχαίρωσε και όταν φώναζε»-

    25 Αυγούστου 2025 8:41 ΜΜ

    ΔΕΘ 2025: Έρχεται το «Σπίτι μου 3» με διευρυμένα κριτήρια για περισσότερους δικαιούχους

    25 Αυγούστου 2025 8:25 ΜΜ

    Ζυρίχη: Τα ρομπότ βγήκαν στους δρόμους και «παίρνουν τη δουλειά» των διανομέων

    24 Αυγούστου 2025 9:15 ΜΜ

    Πέθανε ο δημοσιογράφος Δημήτρης Κωνσταντάρας

    24 Αυγούστου 2025 7:36 ΜΜ

    Αλεξάνδρα Νικολαΐδου: «Πάλεψε με ένα τέρας μέχρι τέλους»

    24 Αυγούστου 2025 7:28 ΜΜ
    NOTANEWS
    Facebook Twitter YouTube
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • LIFESTYLE
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
    © 2025 notanews.gr

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.